חשיבות מחזיר שמן

לא פעם על מנת לאטום מוטות או צירים שנעים על ציר יש צורך במחזירי שמן על מנת לאטום כראוי את הצירים. מחזיר שמן בנוי משפת אטימה שעשויה לרוב מגומי, ממסגרת מתכת ומקפיץ שתפקידו לשמור את שפת הניגוב בצמוד לחלק שמסתובב. ישנם מגוון מחזירי שמן, כך למשל גם ניתן למצוא כאלו בעלי שפה חיצונית ששומרת מפני חדירה של אבק על מנת לאפשר בידוד הרמטי ממזיקים חיצונים שעלולים לייבש או לגרוע מאיכות השמן, יש מחזירי שמן ללא קפיץ שיותר אידאליים עבור לחצים נמוכים, יש מחזירי שמן בעלי חתכים שונים, במגוון קטרים וכמובן מאינספור חומרים. מכאן שהמבחר הנו רב אך גם הצרכים ועל כן יש לבצע התאמה מושכלת.

התאמה

כיוון שיש אינספור מוצרים שצרכים מחזירי שמן ניתן להסיק שכל מכשיר משתמש בחלק שונה ועל כן ניתן למצוא כיום מגוון נרחב ומגוון, כאשר עבור כל צורך ניתן למצוא את המחזיר המתאים ביותר מבחינת גודל, מרכיבים, חומרים, רכות הקפיץ וכדומה. כיוון שרובנו לא מבינים גדולים בהתאמה אידאלית, טוב לדעת שכאשר מבקשים למצוא את האטם המתאים ביותר אין צורך לנחש או להמר אלא ניתן להיעזר בשירותיו של איש מקצוע. על כן כאשר מבקשים לרכוש אטם יש לפנות אל מקום שמציע היצע נרחב לצד יועצים מקצועיים.

מהות

סה"כ מחזיר שמן הנו פרט מינורי וקטן, אך עם זאת מאוד חשוב כיוון שהוא שומר על השמן שבצירים ואין זה משנה אם מדובר על צירים ששייכים למכונות, לדלתות או למערכות. כמו כן מחזיר שמן מאפשר לסובב או לטרוק דלת באופן מבוקר כיוון שהשמן נשמר על גבי הציר ועל כן הבלאי אינו מהיר והתפקוד נשאר אידאלי לאורך זמן.

צורך

מחזירי שמן ניתן למצוא במגוון מכונות וכלים טכניים אך גם בכלים יותר מוכרים כגון דלתות כניסה, חדרים אטומים, ארונות חשמל, חדרי מחשב, רכבים, ארונות שירות ועוד אינספור מוצרים. חשיבותו של מרכיב קטן זה מהותי ועל כן אם מבקשים להאריך את חייו של חפץ משמעותי, יש להשקיע בחפץ הקטן- יש להתאים כראוי מחזיר שמן.

עוד באותו עניין

חדש על המדף

אטם קופץ 5 חלקים במידות אינצ'יות (INCH) אטמים קופצים 5 חלקים דו כיווניים לעבודה חיצונית האטם מותאם לשימוש בתנאי עבודה: לחץ- עד 400 בר (bar)...

מפת אתר

עמודיםSearch resultsShamban איכות ללא מתחריםאטם Shamban לשימוש ביתי ולפסי ייצוראטם Trelleborg כי על איכות חלקי חילוף לא מתפשריםאטמיםאטמים לתנועה...